top of page
VARUMÄRKEN
Vi pratar igenom företagets värdeord, affärsplan, drömkunder, produkter/tjänster vad du står för och hur du vill att företaget skall uppfattas utåt av kunder.
Varumärket är den värdefulla grunden som behöver finnas för att marknadsföringen skall bli enhetlig, ha en röd tråd, attrahera rätt målgrupp och ge den framgång som du önskar.
Vi kan antingen arbeta med varumärket från grunden eller göra ett omtag för att modernisera, attrahera en helt ny målgrupp eller matcha företagets utveckling i nya riktningar.

EXEMPEL PÅ VAD SOM KAN SES ÖVER
VID VARUMÄRKESARBETE
-
Färgval
-
Typsnitt
-
Tonalitet
-
Värdeord
-
Affärsplan
-
Sociala medier
-
Broschyrer
-
Trycksaker
-
Utbildningsmaterial
-
Presentationer
-
Drömkund
-
Logga
-
Hemsida
-
Visitkort
-
Mailsignatur
Beroende på hur mycket som behöver ändras kan det vara mer eller mindre omfattande att arbeta med varumärket. Men även de små förändringarna kan göra stor skillnad för det intryck som kunderna får och hur de agerar utefter det.
Att förbättra och förändra visar att företaget vill framåt och har ambitioner. Då vill kunderna troligtvis också vara med på tåget!
Det betyder att vi kan ta ett steg i taget, känna på det och se om det känns rätt.
Vi kan ta oss an de viktigaste ändringarna först och justera resten allt eftersom.
Tillslut är vi i hamn och du kan vara riktigt stolt över hur ditt företag uppfattas utåt bland kunder, leverantörer och samarbetspartners.

bottom of page